Underbart väder!!

Ja idag har gumman jag och Robin varit och handlat lite av de varje.
Sen var jag och tvättade bilen för det behövdes för den var så dammig av
pollen och de lilla regnet som kom nu i veckan.

Sen var vi ute och gick då passade vi på att handla mat till kvällen, det blev
pommes och grillspätt som vi gjorde i ordning.

Sen kom svärmor och hennes man hit med kläder som dom hade köpt till Robin.
De var jätte fina kläder som han fick av dom=)
Dom har varit i Rättvik på marknaden dom åkte dit i onsdags kväll med deras husvagn.

Nu sitter jag och gumman i soffan å kollar på Robinson och lilla Robin sover som en stock
nu=)
Och gumman min ser alldeles slut också för att hon är så enormt trött hjärtat mitt.


                                                                             God natt!!!


                                                                              pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0