Trappskytte!!!

Ja idag har det inte hänt så enormt mycket Robin har haft ont i magen
och har varit kinkig.
Så ikväll så skulle Krille och jag åka upp till Fors och skjuta på trappen igen=)
För det är på tisdagar och onsdagar det så då är man där uppe i två timmar och skjuter.

Jo och jag lär åka in till Svante Nilsson´s igen så dom får laga min bössa igen.
För den ville inte skjuta på under pippan igen så nu ska dom byta fjädrar i den.

Jo så har jag och gumman beställt ännu mera kläder till våran älskling igen och de blev
enormt fina kläder som han kommer att få snart=)



  mystund med pappa efter dagens arbete.

 älsklingen leker i gymmet=)






                                                                             natt natt 


                               puss

Kommentarer
Postat av: svärmor

Du har otur med bössan, vilket fint kort på Robin och dej.... men de är ju bara fina kort ni lägger ut. Ha en bra dag/Kram

2009-05-13 @ 09:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0