Till Gävle!!

Ja i morrse så åkte jag och min älskade familj i till Gävle för att jag skulle
köpa ett par byxor till när jag ska åka fyrhjuling=)
Så att man har lite skydd när man åker så man inte skrapar sig sönder om man skulle
åka om kull.

Och jag hittade ett par och köpte ganska till också så får man se hur det går imorgon när jag ska
ut och åka lite=)
Hoppas att regnet håller sig borta och att det är uppehåll det är bra det och att det her regnat
nu ikväll.
Då blir det roligare att kör om det är blött på marken också.

Jo nu i kväll hade vi våran söndags middag för vi hade ingen i söndags för att Anna jobbade då.
Så hade vi den ikväll i stället och vi grillade lax och kokade dillpotatis med romsås det var
enormt gott det.
Så köpte jag ett gott vin till fisken med.

Så nu håller jag på att tvättar upp smuts kläder och barnkläder som Madde`s styvsyster
ska få för att Robin har växt ur det kläderna som hon ska få av oss.

  lill snutten åker till Gävle..

  älsklingen min också till Gävle


 såg en fin tradare inne i Gävle=)





                                                                               Natti natti alla goa och glada...

                                                                                                 Puss och Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0