Inget jobb=(

Ja idag fick jag reda på att jag inte har något jobb=( för Ronny fick inte jobbet
där jag skulle vara med och jobba på.
Det var tråkigt det både för mej och att han inte fick det, de var en annan firma som fick ta det.
Dom hade väl nått bättre saker en vad han har men det tror jag inte men men.

Idag var det jobbigt att höra Robin grina i mob när gumman ringde mej då ville man hem.
Och jag tyckte så synd om henne hon lät så trött och ledsen hjärtat mitt.

Jo idag badade jag och grabben min igen han låg och njöt i badet han.
Och det var skönt att bada med för jag har så enormt ont i ryggen vet inte vad jag har gjort.
Efter vi hade badat så kissade han ner gumman=) och sen gjorde han de andra och de var inte
en gång utan tre gånger=)

  söt nosen.

  de är så skönt pappa=)


                                                                          god natt
                                                                        
                                                                          kram kram..

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De var ju tråkigt att höra, de är ju tur att du har prinsen hemma att sköta om, hoppas de de kommer något annat jobb. Kram

2009-05-05 @ 22:19:24
Postat av: jennie

du får ta det lugnt med ryggen! ni sötnosar är så gulliga när ni badar:D

2009-05-06 @ 20:51:41
Postat av: svärmor

nu får du skärpa dej!!!!!!! inge nytt nu heller. Kram

2009-05-10 @ 23:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0