Grillning hemmas hos mor & far!!

Ja i morse så åkte jag och Krille till Mehedeby för att vi skulle köra cross och
fyrhjuling.
Så när vi kom dit och hade kört ett bra tag, så vilade vi lite för det var bra jobbigt
för det var inte igår man körde så som man gjorde i dag.
Så efter vi hade vilat klart så körde vi vidare igen så efter några hundra meter
så hör jag att min fyrhjuling börjar låta illa så tänkte jag vad är det nu för fel.
Då stängde jag av den för att se vad det var för fel på den och då såg jag att
en pinnbult hade gått av till kröken en bra bit inne i cylindern=(
Så jag körde försiktigt hem till Krille`s pappa för att försöka att få ur den.
Vi höll på ett bra tag men det gick inte att få ur den så nu är det bara att riva motorn=(
Och så har packboxen gått sönder med det är som vanligt det nör jag köper något.
Det är så jämt allt går sönder för mej inget kan hålla det är så enormt tråkigt det
att det är så.
Alltid utgifter på det jag har får hoppas att det inte kommer att kosta förmycket.

Jo när vi kom hem från de lilla körningen så böt jag om och ringde till gumman för att
höra vad älsklingarna mina var någonstanns.
Då var dom på barnboden och handlade saker till Robin.
Gumman ville att jag skulle kom till Konsum för att fick med Angelica och Thilde, Jempa.
Så jag åkte dit och vi fikade så vart Thilde enormt glad när hon såg mej det var enormt kul
att hon tycker om mej.
Hon och jag gick in på affären så hon fick en rosa mobil och en rosa larmnyckel som låter
som en bil.
Sen fick hon en hello kitty fläckt av mej med gumman.

 Thilde pussar killen hennes.

 sötnosen.


Jo nu i kväll så var vi hem till mina föräldar på middag vi grillade grillspett det var enormt
gott det och det var fint väder med som tur var=)
Så var mina syskon med deras respektive med också det var mysigt det.
Och vi glömde lägga i en extra boddys till Robin med det märkte vi då han spydde ner sej.
Det var bara att torka av han och göra sej klar för att åke hem det.
Vi fick vara där ett tag som tur var.

 familjen

 älsklingen min..

 nästa älskling.


Så när vi kom hem så har Robin fått sån enorm magknip så han bara gråter och gråter.
Det är så synd om han tycker jag för man vill så gärna hjälpa han men det är inget som hjälper han.
Så vi ska gå en promenad snart med han så kanske han blir bättre för han brukar bli det så vi gör det.



                                                                              Natti natti...



                                puss puss..

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Du har ju otur i de motoriska, men du har ju tur i de naturiska.... har ju Lilltuss, Ha de bra......

2009-05-24 @ 22:55:46
Postat av: Therese

Ni ser ut att ha haft en händelserik dag =)

2009-05-25 @ 06:56:42
Postat av: Angelica

Det är så tråkigt det där att han ska behöva ha så ont i magen stackarn! Men tur att det inte är hela tiden iaf, utan att han är glad emellanåt åtminstonde :o)



Kramen

2009-05-25 @ 18:19:45
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0