Första dagen på jobbet=)

Jo idag började jag att jobba det var enormt roligt det tyckte jag.
Vi var vid ett psyke och jobbade i Österbybruk man var lite orolig om
man skulle köra på någon där.
För det var trångt där vi höll på att jobba dom gick omkring och satte sej
på stolar som vi tog bort för att få plats att köra och fan vad dom rökte hela tiden=)
När någon hade rökt och gick in så kom en ny ut och samma personer kom efter
och började röka=)
Dom gick en bit sen kom dom tillbaka och knallade i väg igen så höll dom på helatiden.

Och jag tyckte de gick bättre att åka i väg från gumman och Robin trodde att de skulle
vara jobbigare.
Det såg så enormt skönt ut när dom sov då jag pussade hejdå till dom då jag åkte till
jobbet=)

Nej nu ska jag lägga mej i sängen och ta med Robin och lägga mej å mysa med han.
Då kommer man att få sova gott efter en tulstund me han och gumman förstås=)



                                                                              NattiNatti


                                                       Puss

Kommentarer
Postat av: Svärmor

De var ju kul att de gick bra, nu är de mycke roligare att komma hem till dina kära. puss gubben god natt från mormor, ge gumman en oxå.....

2009-05-04 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0