En hel dag me familjen!!!

Jo imorse när vi vaknade så låg vi i sängen en bra stund och mös alla tre=)
Då somnade Robin och sov till tio så vi passade på att äta frukost gumman
och jag då.
Bara vi hade ätit klart så vaknade gubben ocg han ville också ha frukost=)

Sen efter det så somnade han igen så då gick jag ut till garage och skulle
byta olja i min fyrhjuling som jag köpte förra helgen.
Det är en Maxus 200cc vägreggad så det är bara att ut och köra på vägarna det.
Efter jag hade bytt det och var klar så gick jag in till mina älsklingar.

Så vi gjorde oss klara för vi skulle gå ner till affären och handla middag.
Vi köpte ytterfile som var marinerad och så gjorde vi en god sallad till det.
Gud vad det var gott köttet var och salladen.
Sen efter middagen så gick vi en promenad det var skönt det efter en god middag.

Så nu ska vi lägga oss i soffan och myssa ner oss och kolla lite på tve.

Jo igår kväll så innan vi skulle lägga oss så somnade Robin i Madde´s knä.
Så hon gick med han till sovrummet och la han så efter en stund så skulle vi lägga oss
så hörde vi gubben låg och små lät så som han gör när han vänder sej eller rör på sej.
När vi tittade in till han så låg han vaken och kollade runt det såg så enormt roligt ut när han
låg där.

 när kommer ni.

 pratade med pappa=)

Kommentarer
Postat av: svärmor

De var ju kul att du har kommit tillbakas, nu har man lite koll på vad du gör!!!!!!!!

2009-05-21 @ 22:52:01
Postat av: Angelica

Fan va kul med fyrhjuling :o)

Det låter som en jättehärlig dag det där, en riktig mysdag med familjen!

Kram

2009-05-22 @ 09:56:27
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0