Åter tillbaka=)

Ja nu ska jag skriva lite av varje tänkte jag göra om dagen och vad som har hänt.
Jo idag har jag hjälpt Hasse med att köra bort sten och jord sen efter det så grattade vi och
sådde gräs.
Så sen när jag kom hem så åt jag mat och klippte våran lilla gräsmatta sen efter det så
duchade jag av mej.
Sen efter det så gjorde jag i ordning ett bad som jag och Robin la oss i och mös i=)

Jo jag och gumman har hittat en sida där vi ska beställa kläder till Robin och då hoppas jag att
vi får vara ensamna om att ha sånna kläder nu.


Ja nu fick vi främmande det var våran kärta vän Joppis kom över=) för hon ska hjälpa madde med att
leta efter löshår.
Jag hoppas att dom hittar nu så det blir rätt och att det inte blir som det hår som hon hade som inte tog
åt färgen.



                                                                           God natt och på återsende.


                                                                                           Puss och Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0