Arbete!!

Ja idag var jag och fick ett jobb=) de är markarbetare hos Haglunds maskin.
Det ska bli roligt att få jobba nu igen att köra traktor mm.
Ska till Österbebruk imorgon och jobba där.

Fast det kommer att kännas konstigt att vara borta så länge från Robin och gumman min.
Men det kommer att gå bra ändå tror jag det är bra att få jobb nu i dagens tider me.
Nu ligger gubben och sover så enormt sött.
Man har så stor lust att bara att krypa ner och lägga sej hos han.

  sötnosen sover så sött..

Jo idag har vi varit ute på en promenad det var så enormt skönt att gå lite med gumman och
Robin.
Men Robin blir så enormt svettig när han får på sig kläder han är som sin pappa.
För jag tycker inte heller om värmen tycker bättre om vintern för då kan man klä sej efter värmen=)

Jo idag åkte Krilles mamma och hanns styvpappa hem till Singsjön uppe i Norrland.
Och dom kom förbi och visade upp deras hund som dom ska ha på foder nu.
Det är en platte det är en björn hund det som dom ska jaga in nu på björn i september.
Då ska jag också var med på det igen det ska bli roligt det.
Han var så söt han är bara fem månader nu.

 lilla evert.

 ska jaga björn jag=)

Jo när jag gick och sa hej då till dom och träffade Evert så tog jag med mej Robin för att
gumman låg och sov för det var inte så mycket sömn för henne i natt.
Så han fick säga hej då han med till dom.
Sen när vi kom hem så tog jag av han kläderna och la han i knät då började han att
skratta lille grabben min.

 så skönt pappa nu är jag hos mamma=)


                                                                            god natt alla..


                                                                                  puss puss..



Kommentarer
Postat av: Svärmor

De är ju kul att du får något att göra, inte lätt i dagens tider. Fina Robin var när han skrattade. Ha de så bra. Kram

2009-05-04 @ 09:21:44
Postat av: Ellmina

Kan inte sluta le och blir tårögd bara jag ser bilden på Robin när han skrattar :D

Ni e så duktiga! Ha det bra och hälsa. kram

2009-05-07 @ 12:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0