1 Maj!!!

Ja som jag och massa andra jägare så var det nog många som var ut i morse.
Och jagade råbock och jag var ut i morse Krille följde med mig ut.
Jag såg en bock direkt som sprang iväg när vi gick ut på en åkern=(
Sen ikväll ska vi ut igen då ska Anders med oss och jaga han med det är
Krille´s styv pappa det.

Jag måste bara säga att jag är så jävla less på vissa personer här i Tierp.

Jo det ska bli så skönt att flytta härifrån som jag och gumman min har pratat om.
Och att man hittar ett hus dit vi vill flytta till med till ett bra pris med.

                                                                      Ha en fin dag alla läsare=)

                                                                                     Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0