Valbo!!

Ja idag varj ag å gumman & Anna till Valbo å handla presenter å lite annat!!
Madde å jag gick in på ikea å Anna gick in i köpcentrumet å vi mötte henne där inne=)
Å hon hade lite problem me skor så vi hjälpte henne me det.
Sen efter det var det bara att hänga me fruntimmerna in på alla affärer.
Korten glödde för dom men de kort som gick varmt var Anna´s kort hahaha
Sen åt vi lunch å åkte till Dollar Stores å handla lite där.
Och på vägen hem så började Anna få ågren över det hon hade handlat.
Men det hon handlade var bra å fina saker tyckte jag.

Och så fick gumman en tidig födelsedags present av Anna.
Å det var ett pra byxor fån Gina å ett linne och halsband de var fint.
Men byxorna var då inte ett dugg fina.
Dom ser ut som att man har hur stort bråck runt rumpan å framtill.
Ni kan kolla det på hennes blogg för hon ska lägga ut dom där snart å då kommer
hon att få kommentarer då=)

Vid 17.00 så fick jag ett samtal från min mamma att min syster å hennes svägerska,
hade varit me en trafikolycka. Och dom var på väg in me ambulans till Uppsala.
De var en buss som körde in i dom och det var hans fel för han hade väjningsplikt.
Å jag hoppas de är bra me henne å hennes kompis Malin.
Man blir så enormt orolig å tänker det värsta jämt också.

För man vet själv hur det känns var me en för snart sju år sen å är inte bra ännu=(
Nog om mej nu håller tummarna för dom att allt är bra å hoppas att Rasmus syrrans kille
ringer å berättar hur det är me dom.
Orkar inte skriva mera nu å det blir nog jobbit för alla som ska läsa för det blir mycket att läsa=)

                                                           NU ÄR DET FYRA DAGAR KVAR Å HOPPAS BARNET KOMMER SNART!!
 
                                                                                                         Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0