Uppsala!!!

Ja idag har ja madde & svärmor varit till uppsala å hämta hem barnvagnen.
Nu känns de ännu mera verkligt när vagnen står hemma här nu=)
Å nu har vi handlat allt till pissnisse me=)
Men de fattas något som man kommer på sen när bebisen har kommit.

Å sen när vi kom hem så skotta ja av hemma hos svärmor för de har kommit bra me snö=)
Ja kannske ska skotta inatt me=) hoppas de blir så älskar att sitta å skotta snö mm

Så imorgon ska jag till MVC å sen ska jag åka hem till en kompis å fika efter de
ska han å jag åka till Västerås på rättegång=/
För i våras var han å jag till hans tjej i Sala på hennes 20års fest.
Sen när vi gick hem å skulle lägga oss så kom två stycken å misshandla oss.
Men som tur var så gjorde vi inget för polisen kom på engång.
Som tur var så de är dom som åker dit på det.

Å advokaten sa att de här är lugnt å vi inte inte ska vara oroliga sa han.
Men de kommer nog att ta ett tag tills vi får våra skadestånd de är väl de ända han sa att de kommer
att ta tid me!!
Skriver mer imorgon om det när man vet mera om det=)
Nu ska jag lägga mej i soffan å kolla på halv åtta hos mej de är bra de=)

                                                             God natt alla kära vänner=)
                                                                       puss & kram..

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tack!! De var värt mycket för mej. De kommer att gå bra imorgon.. Ha de. Kör lungt imorgon. Kram

2009-03-10 @ 20:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0