Torsdag!!

Idag kom min mamma hit på morgonkvisten de var vid halvåtta=)
De var för att pappa skulle till uppsala han å då kunde hon inte komma
till sjukgymnasten.
Sen skjusa jag å madde hem henne.

Å jag köpte tuggben till våra hundar som bor hemma hos min mor å far.
Dom blev glada över godiset dom fick av mej.
Sen gick ja å madde ut me dom å jag sprang lite me min hund som jag fick
av min mormor & morfar när jag konfemera mej=)
Sen fick han springa lös me dom andra hundarna de tyckte han om.
Man kan inte ha han lös för länge för han smiter i väg å då får man åka¨å leta
efter han.

 min söta Alfons
 lilla Izor
 syrrans Hälge

För de är en jakt hund å han gillar andra hundtikar me den busen=)
Det vet jag om för han har smitit ett par gånger å har valpar lite varstans runt om
i Elinge å Skärplinge=)
Sen åkte vi hem till Malin & Tedde för att hälsa på dom å så träffa vi deras bebis
Vilmer han var så liten å söt.

 jag å lilla Vilmer

Nu längtar man ännu mera till man får sitt eget barn ja hoppas att de kommer snart nu.
Så man får gosa å mysa me sin egna bebis me ååååhhhh längtar så enormt till dess jag
nu å jag vet en till å de är min kära MADDE=)=)

Sen kom thilde hit=) vi var barnvakt å de var roligt å de märks att hon börjar komma
å tråttsåldern nu lill tjejen.
Hon är så söt när hon lossas grinar å gör sina grimarser de är så man har lust att
ät upp henne=)

 söta Thilde

Nej nu ska jag vat social mot min älskling å hör hur det år me magen.
För hon har börjat fått förvärkar å man ser att det gör enormt ont.
De är tur att man är kille egentligen fast de är rätt tuft de me när tjejen är gravid.

                                                         Natti natti!!!    puss &kram alla snälla..
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det va ett jätte fint kort på dej & Vilmer älskling.. stump är sssååå söt!! puss puss<3

2009-03-12 @ 20:46:27
Postat av: Angelica

Aaaw, ni är såå snälla som ställer upp och passar Thilde när som helst!! Tack så mycket!!!

2009-03-13 @ 10:59:52
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Svärmor

De var så skött när du hade Vimer i famnen, Tänk att de är så nära nu Pappa Johan, ha de så bra/kram

2009-03-13 @ 13:37:01
Postat av: jennie

du ser så lycklig ut när du håller lilla bäbisen att jag nästan får tårar:) du kommer bli en sån under pappa Johan!

2009-03-13 @ 18:29:25
Postat av: Therese

Vilken vacker bild på dig och bebben Johan!

Som jag skrev tidigare... Madde kan vara glad att hon har dig! Du kommer att bli en underbar pappa Johan!

Kramar om

2009-03-18 @ 12:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0