tillbaka igen=)

Jo idag har det varit en seg dag igen=( madde å jag har inte gjort så mycket idag.
vi har legat i soffan å kollat på tv men så ville vi kolla på film.
Då kom madde på att vi skulle kunna kolla på Emma Åklagare serien.'
Jo den är närmare sju timmar den=) så vi vet vad vi ska göra nu.

Å vi hade en sån tur idag för varken ja eller madde orka gör ordning någon mat.
Men då ringde svärmor att vi skulle komma över å äta mat där.
Vi vart glada för det me å det smaka enormt gótt de.
de var bandspagetti å gryta me korv å grönsaker å curry å andar kryddor mmmm gott.

Å nu hoppas jag att de kommer mer snö för jag har snöjour den här veckan.
tycker om att sitta i maskiner å köra dom jag=)
der är roligt att sitta å skotta för man får se mycket då på nätterna..
Å ja vet imorgon händer det mera för då har vi eller ja saker som ska fixa de skriver ja mer om imorgon=)




Nu ska jag var social me min älskling nu å kolla på advokaterna nu sen ska ja lägg mej om
jag ska upp inatt kanske för det får ja reda på om någon timme..

                                                              hade så bra alla=)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hej! de var ju tur att maten smakade bra! Jag hoppas ju inte att de kommer mera snö "TRÖTT PÅ DEN" men för din skull är de ju bra. Vi ses på lunchen ha de bra, hälsa gumman/kram

2009-03-03 @ 09:17:29
Postat av: syrran

ni får se till att bäbisen kommer snart!!! Kommer ju bara längta hem om den kommer när ni åkt:( alldeles pirrig!

Älskar dig<3

2009-03-03 @ 17:27:14
Postat av: Therese

Tråkigt att snö snöjouren är över nu Johan =( För jag antar att det inte kommer mer snö nu på ett tag...

2009-03-18 @ 12:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0