Slödagen=)

Idag har det inte hänt så mycket de har varit så lugnt å skönt.
Jo de ända vi har gjort är att vi var ut å handlade å gumman skjusade jag till
Björken för hon vill hälsa på en tant där.
För hon saknar gumman å hon är en gullig tant.

Gjorde tacopaj till middag å svärmor var är och åt middag. Sen kom Anna & böna
på besök en stund.
Också var Elin hit en stund å hälsa på oss=)

Det var tur att vi var in till Gävle igår för Joppis var in dit idag å övningskörde=)
Annars så vet man aldrig vad som hade hänt=)
Nej då de hade gott bra tror jag, hon kör bra annars hade hon inte fått köra in dit.

Ja nu har gumman gått en dag över tiden=/ hoppas det kommer snart.
För idag igen har hon haft ont igen så hon ringde in till förlossingen å frågade lite så hon vart lugn
efter det=)
Nu ska jag kolla lite på tv och jag ska hoppa in i duschen å mysa ner i soffan.

                                                 God Natt alla glada

                                                     Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Får tacka för den goda middagen, man blir ju bortskämd med din mat. God natt sov så gott alla tre.. Kram

2009-03-31 @ 21:25:52
Postat av: joppis

hhahaha . dummer :D jag kör som en gud, bara ringa sen ja blir nog fylle chaffis ^^, ha det bra :) Kram

2009-04-01 @ 16:25:14
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0