Skottning=)

Idag har det varit roligt för ja har fått jobba å fått krafter tillbaka=)
Började skotta 02.00 inatt å slutade 12.30 var trött när jag kom hem.
De beror på att jag sov inget mellan måndagen till tisdag.
var så spänd av längtan att jobba för det var ju ett tag sen ja fick jobba nu.
Om man inte räknar me hemmet då=)

Å när ja slutade så var jag å svärmor å hjärtat å åt lunch på china de var buffe.
De var gott de sen när vi kom hem så fick jag reda på att jag ska jobba imorgon
igen.
De ska bli roligt de tycker jag å på torsdag ska jag åka me traktorn till söderfors
å skotta där.
Ska hjälpa krille där å ta bort snöhögar de ska också bli roligt de.

De är skönt att ha något att gör för de är tråkigt att gå hemma å stampa men de kan vara
skönt de me på sätt å vis me=)

Snart börjar mitt favorit pogram de är Jakt & Fiske älska de jag å hoppas de är bra ikväll.
Å madde ska kolla på Linda Rosing hon är så intresserad av kändisar mm, å de är inte jag
linda är så barnslig enligt mej=)
Men nu börjar mitt pogram men skriver mer imorgon=)

Å nu är jag så arg så arg för de är inge Jakt & Fiske=( nu är kvällen förstörd ska lägga mej nu.

                                                                                      Hade gott på återsende=) kram alla..


Kommentarer
Postat av: Anna

du är en dålig uppdaterare och din mö lika så...

2009-03-06 @ 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0