Morgonhumör=(

Ja vet inte varför men jag har fått ett dåligtmorgonhumör nu=(
Vet inte varför jag har fått det har aldrig haft det förut.
Så jag å gumman vart lite osams så jag åkte en sväng å när jag kom hem
var inte gumman hemma så jag ringde för jag vart orolig om det hade hänt henne något.
Men då hade on åkt hem till hennes mamma då vart de lite lättare

De är så tråkigt att sitta hemma själv nu tycker jag det är så tyst.
Men de som man hör är att våran feta fisk leker å att våran grann hund ylar ibland.
Det är det ända jag hör just nu=(

Ja skriver mera ikväll hade så bra alla glada.
            
                                                         puss å nyp i stjärten..

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch , jobbigt med dåligt morgon humör.

hoppas allt löser sig , och du slå på radion:)..

2009-03-18 @ 13:34:30
Postat av: Therese

Ring om du behöver prata vännen!

2009-03-18 @ 16:57:17
Postat av: Svärmor

De är ju inte så lätt, gå ut en sväng när du känner att de inte funkar. De är ju mycket nu som du tänker på..... (inte lätt) men de blir nog bättre. Ha de så bra/ Kram PS: jag finns ju alltid

2009-03-18 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0