Möblering!!

Jo i morse så kom Angelika hit å hälsa på oss och vi frågade om hon ville följa
me till Valbo.
De ville hon göra för vi skulle dit för jag skulle köpa en tvbänk.
Så vi åkte in dit å handlade lite Madde köpte ljus å en stor skål som hon köpte ett stort
ljus som ska stå i den.
Det var meningen att den skulle stå på tvbänken men den fick inte plats där.
För tvn tog så stor plats så hon ställde dit andra ljusstakar å det vart fint det=)

Så den andra tvskåpet som Madde köpte när vi flyttade till Tierp den ställde jag i skrubben.
Så man fick börja städa å plocka där inne med=)
Men det vart bra när det blev klart där inne och barnvagnen fick också plats som tur var.
För vi vart lite oroliga om det inte skulle gå men får man pula å tänka så går allt=)

Och snart ska jag ut å tvätta för jag har tvättsugan i kväll.
Också är jag orolig fär gumman för hon har fått ont mera en vanligt så vi får se om det blir något
nu.
För idag så går hon över tiden så det kan väl komma när som helst nu för det hoppas vi.
Hon säger att det trycker på mera neråt och då säger dom att de är nära.
Nej nu ska jag gå ut å börja tvätta så allt sånt är klart om det skulle hända något=)

                                                                Hej svejs

                                                                                     Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag får tacka för maten, kanon gott!!!!!! du vet vad jag finns om de blir något. Ha de så bra hörs senare! Kram

2009-03-30 @ 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0