jobbat & va på kalas=)

Jag började jobba 05.00 å började skrapa snömodd å sanda.
Slutade nio så åkte jag hem å böt om, sen  väckte jag madde så hon åt frukost.
Medans hon böt om plockade ja lite sen efter de så åkte vi hem till min
mor & far.
Så kom min syster å hennes kille dit me. För det var ett bra tag sen vi sågs nu.
Å så hade dom sin enormt söta hund Zuzuki med sej=)

 Zuzuki

 Hälge & Zuzuki.

 Alfons

Sen åkte ja madde å hämtade min mormor för att emelie brorsans  tjej fyller idag.
Så vi fikade å grattade henne å sen skjusa ja hem moromor.
Å det var ett tag sen ja träffade min morfar me.
Vi satt där ett bra tag å pratade me dom å så fick madde en stor påse räkor av
mormor=)
Madde älska räkor för det vet mormor & morfar om och hela min släkt också=)

Sen när vi kom hem gjorde jag mat det vart spagetti å kötfärsås gott!!
Så nu ska jag ta det lugnt börjar bli lite seg nu men inte så farligt.
Det är för man lär var lite pigg så man orkar se melodifestivalen å lite annat.

                                                              Hade gött
                                                                        puss & kram...

Kommentarer
Postat av: jennie

Trevligt att träffas för vi gör ju inte det så ofta längre.. Jätte roligt att se hur "lilla" bäbisn rörde sig:D älskar er! pussa bäbisen

2009-03-15 @ 09:45:13
Postat av: Miss X Jung

vilka gulliga vovvar ^^

2009-03-18 @ 12:33:51
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0