Jobbat idag=)

Imorse ringde krille till mej å undrade om jag ville komma ner å
jobba lite,
De var väl klart ja ville göra det. Skulle byta ut en tapp på traktorn
på lastaren.
Så jag åkte ner dit å började å så fick jag åka upp till stahres svetts
å låna gas där uppe hos han.
Jag har jobbat åt han förut så jag visste var han hade saker som jag behövde=)

Sen skulle jag byta en ruta på en annan traktor å när jag gick runt den för att hämta
verktyg för att skruva dit rutan.
Då när ja kom bakom traktorn så small det till då gick rutan sönder=(
Efter det så tänkte jag att den här dagen kommer inte att bli så bra för de
började inte så bra ju.

Men som tur var gick det bra me dom andar jobben som tur var.
Så gick jag på min snöjour klockan fyra me å tidigt imorgon så ska jag upp
tidigt för jag ska moddskrapa å sanda om det behövs.
Sen ska jag å madde till min brors tjej som fyller år å gratta henne.

På kvällen ska jag å madde mysa å kolla på melodifestivalen=)
Å jag hoppas inte att låtjäveln me snälla snälla vinner men den dåliga låten vinner
säkert bara för det=(
Nej nu ska jag kolla lite på tv.

                                                         hade så bra å på återseende
                                                                          puss & kram..

Kommentarer
Postat av: Svärmor

De kan ju inte gå bra jämnt! har ju gjort de en gång ser man ju.... ha ha ha. Vi hörs när vi kommer hem från Bollnäs!Kanske kommer över å kollar melodifestervalen om ni är hemma/Kram

2009-03-14 @ 08:58:40
Postat av: Anna

Ja typ nu!!!!! :) kram

2009-03-14 @ 10:28:48
Postat av: Therese

Det var ju nära att den vann i alla fall ;-)

2009-03-18 @ 12:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0