Igår var vi på Påskmidag!!

Jo i går var vi hem till Krille för han fyllde 24 år och fira han på födelsedagen.
Sen åkte jag & gumman kem till mina föräldrar och åt påskmidag.
Alla mina syskon och respektive var med dit.
Mamma å pappa ville att vi alla skulle komma över för syrran och rasmus.
ska åka ner till Thailand på tisdag natt och min bor å hans tjej Emelie
Dom skulle åka upp till hennes pappa och hällsa på han o fira påsk me han.

Och senare iidag så ska gumman och jag hem till Anna & Krille på middag för vi har så på
söndagar nu=)
Nästa söndag kommer dom hem till oss!!
Får se om jag skriver ikväll de beror på hur sent det blir när vi kommer hem.
Eller om man är trött eller får åka in till BB för imorgon går gumman över tiden=)

                                                
                                                             Hej svejs..
                                                                     puss & kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0