Har inte tålamod=)

Ja har inte skrivit på några dagar nu för att vårat internet funkar som det inte ska.
Så ja orkar eller jag lessnar fort att sitta vid datan då=)
Vill att det ska gå fort som de gör i sängen hahahaha skämt å sido!!
I dag händer de inte så mycket vad jag vet enda som jag vet är att jag
å gumman ska skjusa hem min brors tjej Emillie.
Och att vi ska hälsa på Malin å Tedde när vi ändå är ute i Skärplinge.

Sen vid femtiden skulle Angelika komma över en stund!
Jag hoppas att hon har sötnosen Thilde me sig hit=) tycker så mycket om den ungen jag=)
Och innan den här veckan tror jag att jag har blivit pappa=) de känns som det
i hela kroppen.
För det är en vecka kvar sen går hon över tiden gumman min.

Får se om jag skriver mera sen men ni alla som läser detta får ha det så bra =)                        

   Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0