FÖRLÅT ALLA HAR HAFT FULLT UPP ME HEMMET=)

Ja vet å jag har hört att ja inte skriver. Inga namn å ingen glömd=)
Dagens händelse är när jag vaknade så åt jag frukost sen gjorde jag rent
åt våran FETA fisk=)
Sen var de dags att fundera på mat så vi åkte ner å handla.
De vart tacospaj de var gott de så bjöd vi hit svärmor på mat.



Så nu har jag tvättstugan också lika bra att kör på medans man har orken kvar=)


Men imorgon blir de lite lugnare. Vi ska åka in till Uppsala å hämta hem våran
barnvagn.
Kommer att kännas lite konstigt då de kommer att stå en vagn här hemma nu då.
Så ska vi handla lite också imorgon lite smått å gott som fattas åt pissnisse=)
Sen när vi åker hem blir de nog MAX ska jag ha chilicheese å smält ost mmm
vadgott (eller hur lilla ANNA)

                                                        puss å kram och nyp i stjärten...

Kommentarer
Postat av: Svärmor

De var ju kul att du hittade tillbakas, har ju saknat dej.Får tacka för den goda Pajen, kanon gott. Nu blir de sängen ska ju upp i ottan imorgon. God Natt hälsa Madde och PissNisse ... Ses imorgon!!!!

2009-03-09 @ 22:09:10
Postat av: Svärmor

De var ju kul att du har hittat tillbakas. Får tacka för den goda Pajen.... var kanon god. Nu lär man tacka på sängen ska ju upp iottan imorgon. God Natt!! Hälsa Madde och Piss-Nisse godnatt oxå. Vi ses i morgon...

2009-03-09 @ 22:14:28
Postat av: Anonym

REPRIS!!!!!!!

2009-03-09 @ 22:15:15
Postat av: Therese

Du är SÅÅ duktig Johan och det menar jag verkligen! Vad skulle Madde göra utan dig???

2009-03-18 @ 12:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0