Förbannad!!!

Ja som jag skrev igår så skulle jag å en kompis på rättegång.
När vi kom till västerås gick vi in å skulle berätta att vi har kommit.
Så säger en tant som bockar av att man är där att ja ska vittna.

Då blev jag förbannad över att det jag varit med om inte räckte till..
Men för Jens så gick de bra för å han får ut de han krävde
det hamnar på 16 till 20 tusen som han kommer att få!

Men jag ska ringa till brottsofferfonden imorgon å fråga hur de här kunde
gå till.
För mina glasögon ska jag ha ersättning för annars så kommer jag att gå vidare
me de här.

Men de ja kan glädja mej åt är att vi var ju på mvc imorse=)
Å då sa barnmorskan att barnet kunde få komma nu så slipper madde få så ont
å så att barnet inte bli större än vad de är redan=)=)
Så berätta hon att huvudet var fixerat nu så de kommer ingenstans nu!!

Nej nu ska jag byta om å mysa ner i soffan å tänka postivft nu å får lägga ja
rättegången bakom mej nu tyvärr=(

                                                           hade gott puss & kram..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit i de som sas, ring brottofferjouren ta de med dom. Nu lär vi tänka på att Piss- Nisse eller Piss- Tekla kommer. Ha de!!!!!!!!

2009-03-11 @ 20:47:09
Postat av: Svärmor

De är bra att du står på dej, man ska aldrig ge sig........

2009-03-12 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0