Falskt alarm=(

Jo imorse så ringde Ronny å frågade om jag kunde hjälpa Hasse.
Och det är klart ja kan hjälpa han, skulle hjälpa han å svetsa på en sopmaskin.
Som dom använde å ta upp sanden efter vintern me.



Å sen vid tre tiden så ringde gumman till mej å sa att jag skulle komma hem för
vi var tvungna att åka in till förlossningen för hon har haft ont å dom sa att de var bra om vi
kom in på engång.
Då när hon sa det så fick jag upp pulsen i 300 hem å duscha å vi stack derekt.
När vi kom in så undersökte dom henne å tog prover men dom såg bra ut.
Och barnet var också bra å dom sa att den vägde nu 4036gram=)

 hjärtat har nyss blivit undersökt.

Men dom kunde inte säga vad det berodde på så fick hjärtat mitt två citadon
& en brickanyl å efter ett tag så skaka hon å nu svettas hon å ser ut att må skit=(
Tycker så synd om henne.
Skulle inte de bli bättre så skulle vi ringa tillbaka till förlossingen.
Hoppas barnet kommer snart nu så slipper hon att ha så ont å nu ser man att det gör ont
lider me gumman nu å se det.
Nej nu ska jag vara me henne å massera magen=)

                                             god natt alla
                                               puss & kram

Kommentarer
Postat av: hello.

snygg gucci väska, äkta eller ?;)

2009-03-23 @ 11:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0