De blev ingn middag!!

Jo vi har som tradetion att äta söndags middag hos varandra Anna & Krille.
Men nu vart det inte så å jag vet inte varför men det fick gå ändå!
Så gumman och jag gjorde tackos åt det var gott det=)
Sen efter jag hade diskat å det så åkte vi å köpte snus å när vi gick från bilen
såg jag två tranor som kom å flög förbi=)
Det är ett gott tecken på att våren är på väg hit.

Ska bli skönt att den kommer nu så man kan åka och fiska å bada.
Jo min kusin kom hit idag å vi fick en slamsugare till vårat akvarium så nu ser det annorlunda ut
i det.
Nej nu orkar jag inte skriva mera börjar bli trött å ögonen pallar inte dataljuset mera för idag=)


                                                                    Hade så bra alla läsare!!!
                                                                            Puss & kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0