Bio ikväll=)

Idag har det inte det hänt så mycket. För utom att hjärtat mitt har haft ont.
Å så kom therese över å hälsa på oss å då kom min mamma & pappa
över också å hälsa på oss de var roligt det!!
Sen gjorde jag pannkakor somm gumman ville ha idag.
Hon äter dom me jordgubbsglass å strösocker=)

Sen efter jag hade diskat å lag mej i soffan å skulle slappa så ringde krille.
han ringde å fråga om jag ville gå på bio nu.
Så ja sa ja å de var bara att gå å byta om så kom han å hämta mej=)
Vi såg på filmen MÄN SOM HATAR KVINNOR!!!
Jo de glömde ja jo Madde`s syster Anna hon var jätte snäll hon för hon bjöd
Krille å mej på bio de var JÄTTE snällt det tyckte jag=)




Filmen var enormt bra den å nu vill jag att nästa film om den ska komma nu=)
Nu är det två filmer kvar som dom ska göra nu.
Å så skulle ja få låna ljudböcker av krille så jag kommer kapp.
Den här filmen är ett måste att se för dom som inte har sett den tycker jag=)

Sen när jag kom hem så vart jag orolig över gumman för hon låg i soffan å var alldeles
blek i ansiktet.
Då sa hon att hon hade haft ont & trodde att hon skulle få ringa mej men de gick över sa hon.
Så nu är man orolig för henne å att de blir något nu=/
Men det skulle vara skönt om det var över nu så att hon slipper ha så enorm ont.
Tycker så enormt synd om henne jag.

Så nu ska jag kolla lite på tv å sen lägga mej om det går som planerat=)
                                                   God Natt
                                                         puss & kram..

Kommentarer
Postat av: joppis

svar: hej på dig johan , allt är bra med mig annars bortsett från de i inlägget , men man får hoppas att det löser sig :) . Är det bra med dig? Kram.

2009-03-18 @ 13:14:52
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Therese

Den filmen vill jag också se! När vi ses nästa gång ska du få berätta lite om vad den handlade om...

Kram

2009-03-18 @ 17:01:19
Postat av: syster

jag såg den filmen igår och den var sååå jäkla bra!:D

2009-03-19 @ 16:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0