Barnstolen=)

Ja i morse så ringde Hasse å väckte mej å han undrade om jag ville följa me
in till Gävle.
För han skulle åka in dit å sälja skrot å ville ha sällskap=)
Så jag följde me han in dit och han är så rolig å älskar att prata och skämta me folk.
Han ser ut som en nallebjörn.

Sen när vi kom hem så åkte jag ner till OK å tvättade min älskade bil.
den var enormt skitig den både ut å in vändigt efter jag hade tvättat den så åkte jag hem
å dammsög den å tvätta den invändigt å det var behövligt det.
Nu ser den ut som ny invädigt å så satte jag in barnstolen i bilen också så det är klart.
Så man inte står i sista sekund som vanligt nästan!!
Å sen åkte gumman och jag å handlade och det såg så ovant att ha en stol som sitter i bilen nu=)
Och det är typiskt så fort jag tvätta bilien så börjar det alltid att regna eller snöa som det gör nu=/

Fast det är bra på ett sätt för jag har snöjour nu i en vecka å man kanse får åka ut å skotta en sista gång den här
säsongen=)
Å idag kom min kära kompis Danny hit å det var roligt för det var ett tag sen vi sågs nu=)
De var roligt det tyckte jag att träffa han igen.
Sen nu ikväll åkte jag å gumman hem till Danny & Tessa å hälsa på dom.
Och han hjälpte mej att koppla in en bil sterio i min andra bil som jag fick förra veckan.
Så hjälpte jag han me avloppet i garaget för det var stopp där så nu funkar det igen för han.

Nej nu ska jag kolla på Ibiza ocensurerat de är roligt att kolla på det, sen efter det ska gumman å jag 
kolla på Big brother som är repris sen 2004.
De älska gumman att följa då det gick på tv efter det bilir de sängen ska bli skönt det=)
Å hoppas man får sova ut imorgon å det kommer nog att ring folk till oss tidigt å väcka oss på mornarna
Och även på nätterna nu när det är fredag om inte i natt så ringer det på lördag natt.
Folk som har problem eller ska ha skjus hem=(
Då blir man inte så glad när dom väcker en å tycker synd om älsklingen som har svårt nog att sova
om nätterna.

                                                                   natti natti 
                                                                          puss & kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0