ARBETSFÖRMEDLINGEN!!!!!!

Ja imorse så vaknade jag 06.55 å sen en timme senare så väckte jag gumman.
Så att hon skulle vakna till för vi skulle vara på MVC halv nio!!
Å de var nog sista besöket me de här barnet=)
Allt var bra me barnet å gumman som tur var å nu är det bara fem dagar kvar av den slutliga tiden=)
Sen skjusa jag hem madde å åkte själv ner till arbetsförmedlingen.
För jag skulle göra en ny handlingsplan å det gick bra där.

Sen åkte jag hem å då hade hjärtat börjat städa ugnen.

  hon sliter å försöker

Å sen hjälpte ja henne me ugnen å då kom mamma å pappa hit för jag skulle hjälpa han
me att beställa glasögon på nätet.
Sen så kom svärmor hit å åt innan hon skulle åka å jobba!!
Då kom vi på att vi skulle tvätta så jag skötte det å sen dammsög.
Då la madde sej i soffan för att vila, hon slocknade nästan direkt hon la huve på kudden=)
Hon sov så enormt tungt att hon inte ens märkte att jag höll på me tvätten å massa annat.
Och hon snarkade så enormt högt att de hördes nog ut.
Jag förstår henne för hon sovet inte så bra på nätterna å hon blir så trött när hon städar också.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen å tvätta av mej så man är fin till imorgon då jag å gumman &
svägerskan ska till VALBO å handla lite=)
Ja man vet hur det slutar när fruntimmer ska bara handla lite det slutar me att man skulle ha haft
större bil me sej.

                                                    God Natt Alla
                                                                puss & kram

Kommentarer
Postat av: Svärmor

De brukar ju bli så när kärringar ska handla!! annat med mej.. ha ha. Sköt om Piss-Nisse imorgon.. Ha de Kram

2009-03-25 @ 22:37:36
Postat av: Angelica

Haha ja du gör väl kanske som Jonny du då, går in, tar första bästa å åker hem igen =P

vi "fruntimmer" vill ju titta oss fram så vi hittar det som ser bäst ut juhe :o)

2009-03-26 @ 09:39:17
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0