Träning!!!

Ja nu i midsommarhelgen så var vi hem till min kära familj och mina syskon hade sina
respektive med sig.
Så var mormor och morfar där med för dom firade 50 årsbröllopsdag=)
Vi åt sill lunch med massa annat och det var gott det.

Sen så åkte vi ner till Ängskär till svärmor för hon och hennes man är där ner med deras husvagn.
Så ville vi träffa Madde´s gudbarn som har deras husvagn där med under sommaren.
Det var trevligt där nere med synd bara att det var kallt då vi skulle grilla och äta middag då!!

 Madde & Robin och Madde´s gudbarn Kevin.


Så nu är jag glad med för imorgon ska jag börja jobba äntligen så fick jag börja hos Hagluns Maskin=)
Det känns skönt att ha fått ett jobb nu när det är sånna här tider med=)

Jo så i går började jag och gumman att låta Robin få sitträna och det gick jätte bra för grabben.
Sen när han inte skulle få sitta längre så började han grina så satte vi han upp igen.
Då började han skratta och vart jätte glad igen.
Så idag igen så provade vi igen med han och han satt själv igen i sin amningskudde.

 sitter själv pappa=)

 står också pappa=)

 älskade familjen min.

Ja snart ska jag åka och träna fotboll, spelar i korpen så de är bara att träna i det fina vädret
då det äntligen är fint nu=)



                                                                            puss och kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0