Söndag=)

Ja då var det slut på den enormt varma helgen=) de är tur att de finns skugga=)
I helgen har jag varit och tattuerat mej på underarmen men den är inte klar ännu.
Så fort den är klar så kommer jag att lägga ut bilder på den=)

Jo så igår var vi hem till Anna och åt middag de vart sallad och den var enormt gott
så det passade utmärkt med sallad nu i värmen.
Sen kollade vi på sommarkrysset och efter det så gick vi hem till oss.
Så Jimmy och Elmina följde också med hem till oss så jag och Jimmy drack några öl
så tog vi lite whisky mmmm vad det var gott det.

 ja med var ute en stund me dom stora=)


Sen idag har vi inte gjort så mycket varit till affären sen har vi varit hemma.
Jo nu ikväll så badade gumman med Robin för första gången med han.
Man såg att han låg och mös med Madde i vattnet.
Jag har tyckt synd om gumman för att hon inte har kunnat bada med Robin tidigare=/
det är bara för att hon fick komplikationer efter förlossningen men nu är det bra mycket
bättre med det som tur är.

 badar med min mamma=)




                                                                                      Ha en bra kväll alla!!


                                                           puss och kram..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Aaaw va mysigt att dom äntligen kunnat bada ihop :o)

Låter som en bra helg det där i värmen va? då trivs du som bäst har jag förstått? =P

Kram

2009-06-28 @ 22:24:23
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0