Slut efter dagen!!

Jo idag var jag till Öregrund och jobbade ja skulle dra in slang från bergsvärme.
Det var enormt varmt och de var det inte det lättaste stället att få dra slang på heller.
De var under ett hus man skulle dra slangarna de var bara att krypa de och hålla modet uppe
i de torra grundet.
De gick åt 200 meter slang som man drog under huset och det fattas 300 meter slang det kommer på tisdag.
Så då är det bara att krypa fram och tillbaka igen huset är 60 meter långt me så det blir ett par vänder.

Sen när jag kom hem efter jobbet idag så la jag mej med Robin och vila lite=)
Det var enormt mysigt och skönt de då blev man sval och mera energi tillbaka me.
Sen åkte jag till Uno-X för vi hade beställt pizza och när jag skulle hämta dom så fick jag en chock.
Min pizza de var en inbakad med kött och lök med bea i den gick på 115kronor och gumman´s
gick på 75 kronor med sallad och sås till de var en margerita=) aldrig mera säger jag att jag köper
pizza där mera.
Man blir ju rånad av att beställa av dom nu.

Sen nu i kväll så mös jag och gumman vi käkade lite räkor och ost och kex vi firade våran 5årsdag i förlovning=)
Det var gott och mysigt de och det kommer att bli många flera år ihop, för det finns ingen bättre flickvänn
en min Madeleine.




                                                                           Ska lägga mej snart natti natti..


                                                    pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0