Hej igen:)

Först och främst vill jag be alla mina trogna läsare om förlåtelse för att jag inte
har skrivit något på enormt länge nu=/
Det är bara för att jag har haft enormt mycket nu på sistone med allt.

Ja i morgon åker jag och Krille upp till Ramsjö till Krilles mamma och styvfar.
Det ska bli roligt att träffa dom igen för det var ett tag sen ja såg dom nu=)
Vi ska hjälpa till med att röja älg och björn pass och klyva ved till älgtornen.

Det som kommer att kännas värst med att åka upp dit är att jag kommer att sakna 
min enormt söta och älskade Robin.

 älsklingen min..

Så kommer jag att sakna min enormt söta och vackra sambo Madeleine med.

 min söta flickvän..

Ja ska skriva om helgen kommer hem på söndag så ska jag skriva även fast jag är trött
ska jag gör det.
Så ska jag lägga ut mera bilder om helgen och lite av vae=)


Hade så bra alla mina trogna läsare



                                                                                       puss puss på er=)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du uppdaterar´... fina kort, de kommer att gå bra när du åker vi är ju hemma plast finns de här. Ha de så bra vi ses illtuss från Mormor

2009-06-11 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0