Första dagen på jobbet=)

Det var roligt att få jobba igen jag var i Öregrund och jobba idag.
Vi håller på och gräver till bergvärme och planerar så i morgon ska jag vara vid
verkstan och ska svetsa om en skopa=) som vi ska sortera sten så man får fram
fin jord.

Så nu ikväll så badade jag och Robin=) han älskar att bada men sen efter ett tag
så fick han panik.
Det var för att han fick magknip stackarn man tycker så enormt synd om han då han får det.
Han tar i så han blir alldeles röd i ansiktet och knappt får luft=(.
Det är tur att gumman ska gå ner till våran distriktsköterskan imorgon då ska hon undersöka han.
Och det är tur med att han blir lugn när gumman tar upp han de märks att han trivs hos henne
för det gör jag också=)

Nu ska jag och gumman mysa och kolla på färgan dvd som jag köpte i fredags den är sju
timmar=)
Men jag ska kolla en liten stund för jag ska upp tidigt i morgon igen=)

 söten tränar=)

 min tuffa body=)




                                                                      God natt alla glada=)


                                      pusspuss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0