Dör snart!!!

Ja nu dom här dagarna när jag har jobbat så har det känts som jag ska dö i värmen.
Igår så stod jag och bila en betongtrappa i 7 timmar=( och det var inte skönt de.
Så mycket vattan som jag drack igår var det längesen det var enormt gott me.
Så idag började vi 06.00 för jag skulle svetsa på Ronny´s grävmaskin som han körde
sönder i går.
De var så illa nästan att motorn och backändan lutade enormt mycket=(

 död maskin=)


Ronny´s leksak.

Jo imorgon ska jag bila igen=) fast det kommer att vara roligare morgon för då ska
jag köra en brock.
För då kommer det att gå fortare att bila med en sån för det är en stortrappa som  ska
bort imorgon för att dom andra ska lägga plattor sen har jag nog en 20 andra små trappa
som ska bort med.

Jo idag fick jag en chock när gumman ringde och sa att Robin sov ännu då ringde hon
vid elva och sa det=)
Sen ringde jag till henne och de första hon sa var att han vaknade vid halv tolv=)
Vilken sömntuta han har blivit nu på sistonde=) jag hoppas att han inte får gumman´s
sömn (hahahaha)

Nej nu ska jag kolla på allsång med gumman och Anna sen måste jag svalka av mej för jag är
så enormt varm nu.
Ja hatar värmen men det är skönt med sommaren men det behöver inte vara så fruktansvärt
varmt.


                                                                     natti natti....


                           ppuuussss...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Veet du vad jag gjorde till Jonny?

Jag la in två flaskor med vatten i frysen i gårkväll. Då hade han kallt vatten nästan hela dagen idag, trots allt så är det ju godare med kallt vatten i hettan :o)

Kram

2009-06-30 @ 22:47:18
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Svärmor

kul att se att du har kommit tillbakas med bloggen, de kommer att bli svalar nu i veckan, de är tur de.. Tack för kaffe och whiskeyn den värmde...

2009-07-05 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0