Söndagsmiddag!!!

Ja idag måste en demon ha slagit mej i huvudet under natten eller något.
För kl 12.00 kom gumman in och väckte mej=) och det var inte i går jag sov
så länge=)
Men ändå så är jag trött nu känner jag=) det är konstigt det, de är väl för att man har sovit
för länge.

Sen så gick vi till affären och handlade lite som vi skulle ha till middagen och till efterätten.
Det blev en enormt god köttfässås och spagetti de tyckte Anna och Krille med.
Så hade jag gjort en äppelpaj med vaniljsås och den vart dom glada över med som tur var.

Så idag har Robin sovit en timme sammanlagt under hela dagen och kvällen=( så han har
inte varit rolig alls lill killen=)
Men nu så kommer han att somna snart som det värka på han hoppas han gör det snart
för det behöver han nu lill tussen våran.

Nu ska jag vara lite social med min kära sambo och lillkillen våran och svägerskan.

 älskar min gunga jag=)

 ♥ älskar detta kort på Robin♥

 tycker inte om hatten pappa=)


                                                                     puss och nyp i stjärten=)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

så jäv.... söt, mitt barnbarn är ju så gullig........... du kan du!!!!!!

2009-07-20 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0