Helgen slut:(

Idag va jag, gumman och Robin till Ängskär och gratta gumman´s gudbarn Kevin..



Sen så åkte vi hem till Jonny, Angelica och Thilde och fika.







Krille kom hit en sväng och prata lite.
Sen så åkte jag och Krille till skogen där jag jagar för att leta tomhylsor.
För vi ska till ramsjö nästa helg för att ladda skott:) det ska bli roligt..
Annars har det varit en lugn helg, igår va vi hem till Anna och Krille och åt mat.
Anna jobbade idag så vi tog söndagsmiddagen igår istället.
Jimmy och Ellmina ska vara med nu, det kommer bli roligt.

Nu ska gumman skriva sin blogg:)

                                                             Ha det så bra alla läsare..
                                                                                 puss & kram


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Du är duktig som ligger i med bloggen. Fina kort var de med. Jag får tacka för i går, har varit en svettig dag idag... Ha de så bra, sov så gott Pussa Lilltuss från Mormor

2009-07-28 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0