ALUNDA!!!!

Idag var jag, gumman och lillgrabben min till Alunda till min syster och henne´s
kille.
Det var ett tag sen vi var dit till dom så vi åkte dit och hälsa på dom=)
Dom tyckte att Robin hade blivit stor nu och att han var söt i sin första tand som han har fått=)

 sitter hos faster jag.

 sitter hos faster´s kille.

Sen när vi kom hem så kom Anna förbi och hälsade på oss en stund=)
Och hon berättade att hon skulle åka till Lövsta ikväll=) då blev jag lite avis på henne.
Hon såg lite sliten ut då hon var hem till oss=)=)

 sliten eller sliten(hahahaha) skojade=)

Sen efter att Anna hade gott hem så tog gumman Robin in till sovrummet för jag skulle dammsuga av.
Sen efter att jag var klar så kom dom ut till vardagsrumet och mös vidare framför tven.
Det var svarterpetter på tve då och det fasnade Robin för som det värkade=)

 kollar på Nalle Puh jag=)

 vad gör puh nu då=)

Nej nu ska jag och gumman äta kräftor och räkor med kex och ostar å bara mysa
det ska bli så gott och mysigt det jag har längtat efter det hela dagen och kvällen.

                                                                         ha en bra natt alla glada....

                                                                                     puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag säger BARA gulligt, gulligt Johan!!:)

2009-07-19 @ 11:12:45
URL: http://annajosefina89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0