fredags mys=)

Hej igen alla=)

Idag höll ja på att få krupp här hemma. För ja var så enormt rastlös å ville gör något så ja kom på vad
ja ville göra. De var att åka ut en sväng i skogen där blir man pigg å får kraften tillbaka=)
De får ja ialla fall men vet inte om andra får det??

älskar de här..

 änderna syns lite

 solstrålarna=)

Sen när vi kom hem så kom min mor & far över å hällsa på. Mamma hadde gjort chockladsemlor
till madde å mej. dom var JÄTTE goda dom. Älska semlor jag varje gång ja äter de så säger madde
att jag har aldrig träffa någon som är så tokig i semlor=)

Se gjorde vi ordning mat de blev stoppin de var gott de å nu ska vi mysa ner i soffan å
kolla på tve. ska bli skönt de 

 GOTT=)

                                                                          hej svejs alla glada=)

Kommentarer
Postat av: madde

gubben jag såg verkligen att du va rastlös.. men de va väl skönt att vi tog en sväng med bilen.. du knäppte vrkligen fina bilder=) nu ska jag lägga mej i gen.. älskar dej<3 puss puss

2009-02-27 @ 19:30:00
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

MAJSKOLVAR!!!!!!!! mums..

2009-02-27 @ 20:16:27
Postat av: Svärmor

Du har ju blivit proffs nu Johan, mat såg ju kanon gott ut. Ha de bra/Kram

2009-02-28 @ 13:18:02
Postat av: Anonym

komigen nu Johan, längesen nu........ glöm inte att du lär skriva....

2009-03-02 @ 14:29:00
Postat av: Anna

Uppdatera bloggen nu, mupp!!!

2009-03-02 @ 19:23:46
Postat av: Therese

Hej Johan!

Vilka jätte vackra bilder du lagt ut =) Ser att du kommit igång att skriva lite på bloggen nu. Jätte skojigt att läsa =)



Vill också tacka för att du och Madde är så gulliga och hjälpsamma. Som jag även skrev till Madde så sitter det en jätteglad och lycklig mamma på Fågelvägen just nu =)



Tack!!

2009-03-02 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0