Söndag!!!

Ja då var det snart slut på denna helg med då=(
Dom går så fort slut så man hinner inte göra så mycket under helgerna.
Så ska man upp tidigt imorgon igen för att åka till Öregrund för att jobba där.

Så senare ikväll ska vi hem till Jimmy & Ellmina på söndagsmiddag för dom ville
också vara med så det blir roligt de med.
Hoppas det blir något gott men det tror jag att det blir hos dom.

Jo så har gumman och jag varit och kolla på en bostadsrätt så ringde mäklaren till mej
i går och sa att det var ett annat par som hade lagt ett högre bud än vad vi hade gjort=(
Men gumman tycker att det är uppe i för mycket nu men då sa jag till hjärtat att ja skulle
sluta att snusa om vi lägger ett bud till då vart hon lite mera intreserad med.
För jag räknade ut att jag snusar för 17200kr om året så att man spar in bra på det bara=)
Så vi får se hur det blir imorgon då jag ska ringa mäklaren om jag kommer att säga ett sista bud.
Så jag hoppas att det lilla kan göra för att ja vill lägga ett sista bud för mej är det stort att sluta snusa
för jag har gjort de sen jag gick i sjuan=) så det är nu i 14 år har jag gjort det.

 sötnosen våran..


 ja är stor nu pappa=)


Nej nu ska jag hitta på något så att man får denna dag att gå med som alla andra dagar nu=)


                          puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie, Mamma till William

Ohh vad roligt hoppas att ni får den :)

2009-08-04 @ 09:14:35
URL: http://ahnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0