Uppvaktning!!!

Ja som nog det flesta vet om så fyller min älskling 24 år idag=)
Så nu har hon inte långt kvar tills hon blir 30 hahahaha.
Det har varit fullt upp idag med folk som har kommit hit å gratta henne.

Så nu har jag precis diskat upp de sista och dammsugit och gjort det fint igen.
Det är bara för att vi vill ha det rent hemma nu för imorgon så ska vi till förlossningen
och kolla hur det ser ut.
Och de kan vara så att man kan komma hem nu med en bebis.
Eller så blir det på onsdag blir man pappa=) det är så att man blir rörd.

Nej nu ska jag kurrera mej i soffan för jag känner mej så konstig man vet inte om man börjar
bli förkyld=(
Så det är bara att kurera sej nu.
Men skriver mera imorgon kanske det beror på hur det går på förlossningen det.

                                                           God kväll..

                                                       Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Lycka till nu, de kommer att gå bra. Kommer hem och är en stolt Pappa de är du värd. Ha de så gott.. Massor av kramar till er alla tre!!

2009-04-14 @ 09:12:50
Postat av: Therese

Jag sitter här hemma och bara väntar och väntar =) Det är så spännande, samtidigt som jag vet att Madde förmodligen har det väldigt jobbigt just nu =( Troligtvis har du det också rätt tufft min vän! Många tankar och mycket som händer just nu...



Du kommer att bli en underbar pappa Johan!

Jag önskar er all lycka min vän!

2009-04-14 @ 16:20:13
Postat av: Anna

Grattis pappan:)

2009-04-15 @ 10:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0