Trappen!!!

Ja idag har jag varit borta bra mycket och jag känner mej taskig mot hjärtat mitt.
Jo jag och Krille åkte iväg vid lunchtid till Gävle för jag skulle hämta skotten som jag beställde
i tisdags.
Sen när jag kom hem så åkte jag, Krille och Anna upp till Fors för att Anna skulle skjuta.
Det var första gången för henne och jag trodde aldrig att hon skulle göra det någon gång=)

Ja de är bara för att hon är mot vapen och jakt som det flesta vet om.
Men nu kanske hon ändra sig, man kan ju alltid hoppas att hon gör det.
Det gick bra för henne också hon träffade en av tre lerduvor.

Sen när vi kom hem så kom Angelica och Thilde hit och hälsade på oss.
Det var ett tag sen vi såg Thilde och hon hade blivit mycke större kändes det som.
Hon är så enormt söt den ungen och hon kolla på oss precis om vad gör den bebisen här.
Det såg så roligt ut när hon kollade på Robin men sen så pussa hon han på pannan och klappa han på
huvudet.

 Thilde är på väg och ska pussa killen sin.

 Angelika och Robin.


Sen när dom skulle åka hem så åkte jag och Krille upp till Fors igen och skjöt på trappen.
Det gick bra för mej jag sköt 21 av 25 två gånger sen sköt jag 16 av 25.
Så jag får vara nöjd med det för ikväll=)

Nu ska jag umgås med min älsklings gumman för att hon har fått vara själv idag.
Så vi ska tula lite nu medans Robin sover nu.


                                                                           Puss och Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0