Tandläkaren!!!

Ja idag var jag till Skutskär till tandläkaren för jag går där sen längre tillbaka.
Och gumman och Robin följde med dit för ja ville det också så att gumman kommer
ut mera.
Så vi handlade där mat och skor till mej så då vi gick där i affärer och sånt.
Då kändes det som vi bodde kvar i Skutskär både jag och gumman saknar det stället=)

 Robin tog fel på tutte=)


Också kom Malin & Tedde och lille Wilmer på besök hit. Wilmer hade blivit
så stor nu sen vi såg han för en månad sen kanske.

 kompisarna Robin & Wilmer..



Sen kom Anna hit och vi grillade flintastek och flintapinnar med klyftpotatis fast jag åt
potatissallad för det ska man äta nu när det är sommar=)
Det är så enormt gott att äta det man kan äta det jämt nästan nu när det är fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0