Promenad med älsklingen!!

Ja inatt har jag varit lite bättre å vaknat när Robin har börjat grina.
För jag har varit så förkyld är det nu med=( så jag har sovit så enormt tungt
på BB.
Så att Madde har fått gjort allt på nätterna så hon är enormt stark gumman min.

Så i morse så åkte jag och handlade frukost nybakta frallor=) och gjorde ordning det.
När allt var klart så skulle jag väcka Madde så vi kunde äta.
Då sov hon så tungt att hon fick sova vidare.
Så jag satte mej och åt frukost och diskade upp så efter två timmar så vaknade dom till liv.

När gumman hade ätit och gjort sig klar så klädde vi på Robin för vi skulle gå ner till barnboden för att kolla efter något till lill gubben.
Så vi gick ner till apoteket och handlade amningskydd till Madde för Robin har sugit sönder vårtorna.

 somnade när vi klädde på han för utgång.


Och när vi nästan var framme vid barnboden så sa jag till Madde vad gör vi om han börjar grina då!!
Så vi sa att då måste vi gå hem med han.
Ja vem började grina då när vi pratade om det jo lille Robin=)
Så de var bara att vända om hemåt det och Madde kan inte gå så fort för hon har ont i underlivet.
Tyckte så synd om han när han grät så mycket så jag knallade på hemåt för att byta om på han så han var klar när Madde kom hem.

 sötnosen.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaa du Johan, jag vet inte jag vad jag ska säga.. Han är ju såå söt!!

Du är så jävla duktig som hjälper Madde och så hela tiden! Hon är lyckligt lottad som har dig :o)

Kram

2009-04-18 @ 22:03:00
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0