Påskafton!!!

Ja idag fick Madde de största påskägget me godis och lotter i av mej!!
Lotta fick ett hon med, med olika hundgodis i det verkar som hon också gilla det=)
Sen åt vi frukost och efter det så åkte vi ner och handlade lite.

Så åkte vi hem till Madde`s kusin och Madde`s gudbarn och han fick ett påskägg han med.
Det var en massa lotter för det gillar han..


Efter vi hade varit där så åkte vi hem till mina föräldrar och åt påsksmörgås=)
Det är bara för att vi inte kan vara så borta länge för man vet aldrig hur det blir.
Om bebisen kommer eller inte, så det är lika bra att var på den säkra sidan=)

Sen när vi kom hem så gjorde vi i ordning mat det blev spagetti och köttfärsås.
Så att vi kan ha det med oss också till BB så vi har lite mat där med.
För jag orkade inte göra någon påskmiddag=(

Så resten av kvällen blir lugnt för oss börjar bli trött nu också=)
Men jag är nöjd me den fina dagen ändå vilket härligt påskväder det har varit idag.
Så har jag satt på mej mina jeansshorts nu idag med för att det var så enormt varmt.

                                           
                                                                Glad fortsättning av Påskafton..

                                                                                Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0