Nu är det vår=)

Ja imorse så kom mamma och pappa å hälsa på oss.
För pappa skulle hämta sina bågar till sina glasögon som jag beställde.
Han hade hämtat papper hos optikern så han får rätt styrka på dom=)

Och sen åkte jag hem till dom för jag skulle hämta sommardäcken.
Jag fick aluminiumfälgar av pappa.
Så när jag tog fram dom så var två stycken däck sneslitna så jag ringde till hägerströmms vulk.
För jag hade två spritt nya däck som dom la om på fälgarna.
Efter det så åkte jag hem å la om dom å åkte till Preem å tvätta bilen.
När man har gjort så vet man att det är vår då man får lägga på sommarpuckarna=)

Sen åt vi midag å när jag hade ätit upp så dammsög jag för gumman har städat hela dan.
För att få igång värkarna men inget funkar för henne=/
De ända hon fick var att hon fick ont och att hon är trött det är de ända som händer när hon gör något.
Jag tror inte på vad folk säger att man ska städa & putsa fönster och att ha sex.
Barnet kommer då det vill komma ut inget annat funkar verkar det som!!

Jo så var jag & Krille upp till Fors skjutbanan och sköt leduvor.
Det är hur kul som helst det jag tävlade i det förut å var me i SM i lerduverskytte i Gnosjö.
Jo det var 2001 då kom jag 5 i Sverige på juniorerna=)
Nog om mej jag var dit me Krille för att han ska få in snittsen för uppskjutningen.
Han håller på att ta jägarexamen nu så jag hjälper gärna han me skjutningen=)
De gick rätt bra för han för att aldrig ha skjutit de förut tyckte jag.

                                                        Natti Natti
                                                                 Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Angelica

Fan va kul det låter med lerduveskytte! Det skulle jag vilja prova nån gång :o)

Kram

2009-04-04 @ 08:55:05
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0