MVC!!!

Ja idag var till MVC och de gick rätt bra det.
Så våran barnmorska ringde till bedömmningsmottagnigen och vi fick tid av dom.
Och det blev på tisdag så ska vi dit och dom ska kolla om allt ser bra ut.
Om de skulle se bra ut så ska vi åka hem och komma dit igen dan efter.
Då ska dom sätta igång det så nu är man mera nervös och glad=)

Så var vi hundvakt åt syrrans hund en stund.
Madde fick se efter den medans jag åkte och hjälpte Hasse med sopmaskinen.
De var lite ombyggnad å svetsning.
Så om det är lugnt imorgon så ska jag hjälpa han igen om inte bebisen kommer=)

Och vi har grillat kottletter och majskolvar så blev det pommes till middag.
så nu ska jag göra mej klar för att se slutspelet och jag hoppas att HV 71 vinner ikväll.


                                                          Natti Natti alla läsare..

                                                                      Puss och Kram..

Kommentarer
Postat av: Svärmor

De här kommer att gå fint....... Tänk att du ska bli Pappa mmmmmmm kul/ Kram Svärmor

2009-04-08 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0