Min älskling en vecka!!

Ja dag var jag och Krille till Gävle till en ny jaktbutik och kolla lite.
För vi skulle kolla vad dom tog för skitskot och dom hade biligga där.
Så jag beställde 1000st det kostar 1100kr det var billigt det.
Och jag ska hämta dom på fredag=) så då kan man skjuta mycket igen.

Så när vi skulle åka hem så åkte vi till barnenshus för jag skulle köpa en badballja
till Robin.
Och så såg jag en boddy som jag köpte också till han jag kunde inte låta bli att köpa den.

 Robin`s badkar=)

 Hans boddy.


Och idag har svärmor varit här och hjälpt till att städa och lagat mat åt oss.
De var för att vi skulle vila lite tyckte hon=)
Det var snällt av henne det och det var nog skönt för Madde det också så att hon fick vila
mellan amningarna.
För gumman har tyvär inte fått så mycket sömn på den här veckan som har gott me.

Sen så åkte jag och Krille upp till Fors och skjöt på jägartrappen.
Det var enormt roligt det för jag kan tyvärr inte sluta skjuta då jag väl har börjat.
Och det vet jag än till som tycker och det var Krille om inte ni hade lista ut det=)

 gumman och Robin tar en tupplur=)

 Robin sov moster=)

 Tupplur efter en god måltid=)


                       
                                                                       Natti Natti..

                                                                 Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan att man ska vara så ful, tur att Robin räddar bilden:)

2009-04-22 @ 10:49:14
URL: http://annajosefina89.blogg.se/
Postat av: Therese

Både baljan och bodyn är fina. Roligt för dig att du får komma iväg och skjuta lite =)



Gullig svärmor du har också som hjälper till där hemma =)

2009-04-22 @ 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0