Jobbig dag!!

Ja som jag skrev tidigare idag så var jag på begravning.
Och de var fint allt på cermonin och begravningen=)

Så var jag och Krille ut på skjutbanan och sköt lerduvor så jag skulle bli lite piggare.
De vart jag men de känns ändå konstigt..

Sen åkte vi till Hemköp å handlade och där träffade jag min kusin Hanna & hennes
mamma.
Hon har ju en mops den var gullig den hon fick köpa den för en krona.
Förra ägaren skulle ha 8000kr för den de var bara för att den her en testikel.
Då fick hon den för en spänn=)
Så de här korten är en liten pik åt Anna=) för hon vill också ha en mops!!






Ja tycker om att skoja och jäklas med Anna och hon tycker de samma att gör mot mej.
Och nu kommer Joppis hit å ska lämna löshår till gumman som hon har köpt till henne.
Så nu ska jag gå och skrämma henne för hon blir lika rädd varje gång=)

                                                      God Natt alla snälla läsare!!

                                                                   Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: joppis

hahahah,. hja, ja vart lika räddd:D . Pusssss

2009-04-04 @ 01:06:01
URL: http://Lofstroem.blogg.,se
Postat av: Angelica

Jag tycker mopsarna är såå söta!! :o)

Kram

2009-04-04 @ 08:56:50
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0