Helgen!!

Ja igår så skulle jag och gumman och lille Robin ta en promenad ned till affären.
För att Madde skulle få komma ut lite och för att hon kände sej lite bättre igår med.
Så vi klädde på Robin och knallade ner till affären det var så fint väder också som
tur var med=)
Det var så skönt det att få ut och gå lite med, det var många som kom fram och gratta oss=)

 somnade när vi klädde på han=)

 på väg till vagnen..

Så kom Angelika förbi ock hälsade på och hon hade Thilde med sig med hit.
För dom hade varit och handlat så då passa dom på att komma en sväng hit.

 sötnosen Thilde=)


Sen så kom Madde`s farmor & farfar hit och hälsade på för dom har inte sätt Robin.
Dom tyckte att han var så söt det som var synd var att han bara sov så vi ska åka hem till
dom så dom får se han när han är vaken=)

Och så ringde Madde´s kusin Mattias hit med och Robin fick kläder av han=)
Dom var jätte fina dom kläderna med.

Så idag så åkte vi hem till min moster för att hon fyller idag.
Vi åkte dit och gratta henne på sin födelsedag och alla som var där tyckte att våran Robin var så söt.
Då kände jag att man växte lite till med=)

Och snart kommer Anna och Krille hit på söndags middag som nu alla läsare vet vid det här
laget=)
Det ska bli roligt och gott med mat för jag börjar bli bra hungrig nu jag med=)


                                                                               God kväll...

                                                                              Puss Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0